عُمان
Select location
جميع الأقسامDropdown arrow

assistant administration

ريال 250 - ريال 350
مسقط - أخرى، مسقط
منذ 5 أيام
التفاصيل
مستوى الخبرةإدارة
نوع العملدوام كامل
المستوى التعليميبكالوريوس
نوع مكان العملفي الموقع
الوصف
Answer and direct phone calls Organize and schedule appointments Plan meetings and take detailed minutes Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms Assist in the preparation of regularly scheduled reports Develop and maintain a filing system Update and maintain office policies and procedures Order office supplies and research new deals and suppliers Maintain contact lists Book travel arrangements Submit and reconcile expense reports Provide general support to visitors Act as the point of contact for internal and external clients Liaise with executive and senior administrative assistants to handle requests and queries from senior managers Knowledge of office management systems and procedures Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular) Excellent time management skills and the ability to prioritize work Attention to detail and problem solving skills Excellent written and verbal communication skills Strong organizational skills with the ability to multi-task High School degree; additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus
الموقع
عُمان
Map placeholder
رقم الإعلان 129913903
الإبلاغ عن هذا الإعلان
مدرجة من قبل مستخدم خاص
User photom
musa
عضو منذ مايو 2016
عرض الحساب
نصائح لسلامتك
  • اجتمع بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك اصطحب احد ليرافقك
  • تفقّد المنتج جيداً قبل شرائه
  • لا تدفع أو تحول المال مسبقاً وتاكد من الغرض
اعثر على أفضل الصفقات على دوبيزل
حمّل تطبيق دوبيزل الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery